Меблі Wojcik. Перший завод був заснований столяром Лешеком Войціком у 1986 році. З тих пір компанія перебуває в руках сім’ї Войцік, і вона включає 3 сучасні фабрики, розташовані в Ельблонгу, які спеціалізуються на виробництві коробних меблів для самостійного монтажу. Щомісяця наші меблі виходять на понад 20 ринків, переважно європейських, таких як Польща, Німеччина, Австрія, Великобританія, Швейцарія, Чехія, Словаччина, Білорусь, Україна та багато інших. Територія складається з сучасного машинного парку авторитетних виробників (HOMAG, SCM) та високого складу, оснащеного вдосконаленою ІТ-системою WMS. Як результат, наша пропозиція характеризується високим рівнем якості виробництва та логістичного обслуговування. Щомісяця ми використовуємо понад 11 тисяч. м 3 плит, а наші виробничі лінії залишають понад 50 тисяч. предмети меблів. Наші співробітники – це досвідчена команда з понад 1400 людей, яка працює над найповнішим сервісом за замовленнями наших клієнтів. Завдяки розробленій програмі навчання та навчання на наших заводах, ми посідаємо одне з найпопулярніших роботодавців у регіоні. Ми часто уявляємо виробництво меблів як досить складний ручний процес, що вимагає 100% залучення столяра до створення цілісного предмету меблів. Переконайтесь самі, як виглядає сучасне виробництво меблів на заводах Меблі Wojcik.
ПЕРЕВАГИ
ІСТОРІЯ
1986
Столярна майстерня Лешека Вуйчика
Офіційний початок діяльності компанії Меблі Wojcik – 2008 рік. Однак реальний старт бізнесу почався набагато раніше. Ще в 1986 році пан Лешек Вуйчік заснував своє перше виробництво, це була «Столярна майстерня Лешека Вуйчика».
Все починалося з невеликої майстерні в 250 квадратів. Саме тут почалася Велика історія успіху компанії MebleWojcik.
Це починання було досить сміливим і ризикованим для тих років. У Польщі функціонували переважно великі, державні компанії. Серійне виробництво меблів приватним бізнесом, в той час була небажана. У держави була фактична монополія на масове виробництво, а ті деякі, які намагалися почати свою справу боролися з різноманітними заборонами і обмеженнями. Були складнощі у всьому. Починаючи з оформлення персоналу на роботу і закінчуючи забороною продавати меблі таких виробників в державних магазинах. Але це не зупинило засновника компанії. Починалися часи приватного капіталу. Влада слабшала, свобод ставало більше, народжувалися нові способи продажів. Це появи кооперативних магазинів, і активний продаж меблів на ринках, прямо з автомобілів.
Це починання було досить сміливим і ризикованим для тих років. У Польщі функціонували переважно великі, державні компанії. Серійне виробництво меблів приватним бізнесом, в той час була небажана. У держави була фактична монополія на масове виробництво, а ті деякі, які намагалися почати свою справу боролися з різноманітними заборонами і обмеженнями. Були складнощі у всьому. Починаючи з оформлення персоналу на роботу і закінчуючи забороною продавати меблі таких виробників в державних магазинах. Але це не зупинило засновника компанії. Починалися часи приватного капіталу. Влада слабшала, свобод ставало більше, народжувалися нові способи продажів. Це появи кооперативних магазинів, і активний продаж меблів на ринках, прямо з автомобілів.
1994-1998
Час нових можливостей.
Нові можливості дали початковий зростання виробничих потужностей. Сформувався колектив, налагодилася робота, був отриманий досвід в розробці модельного ряду.
Справжній прорив компанія здійснила в 1994-1995 роках, коли були відкриті ринки країн колишнього СРСР. Завдяки продуманій політиці і постійним інвестиціям компанія змогла скористатися сприятливою ситуацією і стала потужним експортером меблів.
У 1997 році, розширилося виробництво. Був побудований новий цех площею 2000 м.кв., і придбано новітнє обладнання.
Не обійшлося і без труднощів. У 1998 році, внаслідок введення нових митних правил був практично зупинений експорт в Росію. На той момент частка експорту була занадто великою для компанії, щоб пройти безболісно. Але саме ця обставина стала поворотним в історії фірми. Жорсткий виклик був прийнятий, і, незабаром, були знайдені нові ринки. Після успішної модернізації виробництва і змін маркетингової політики, меблі Wojcik з'явилася на ринках Європи.
Країни балканського регіону, Чехія, Словаччина, країни Балтії, а також Австрія і Німеччина взяли продукцію компанії на свої ринки. Вдалий модельний, ряд, чудову якість і доступна ціна підкорили Європу. Це була велика перемога всього колективу!
У 1997 році, розширилося виробництво. Був побудований новий цех площею 2000 м.кв., і придбано новітнє обладнання.
Не обійшлося і без труднощів. У 1998 році, внаслідок введення нових митних правил був практично зупинений експорт в Росію. На той момент частка експорту була занадто великою для компанії, щоб пройти безболісно. Але саме ця обставина стала поворотним в історії фірми. Жорсткий виклик був прийнятий, і, незабаром, були знайдені нові ринки. Після успішної модернізації виробництва і змін маркетингової політики, меблі Wojcik з'явилася на ринках Європи.
Країни балканського регіону, Чехія, Словаччина, країни Балтії, а також Австрія і Німеччина взяли продукцію компанії на свої ринки. Вдалий модельний, ряд, чудову якість і доступна ціна підкорили Європу. Це була велика перемога всього колективу!
2000-2008
Зростання і подолання.
У 2000 році компанія ввела в експлуатацію ще одне виробниче приміщення площею 2000 м.кв. і додані офісні площі.
Але цей рік приніс нову неприємність - пожежа. Вогнем було знищено величезну кількість обладнання і матеріалів. Це був страшний удар для компанії.
Але, і в цей раз, завдяки колективу і партнерам компанії, всього за рік все було відновлено.
Наступні роки були насичені постійними подіями, пов'язаними з інвестиціями, зростанням і розширенням. Нові цеху, обладнання, складські площі ... Про темпи зростання говорить кількість виробленої продукції. У 2005 році виробництво меблів зросло в 4 рази в порівнянні з 2002-м. в 2008 році на ринку з'явилася торгова марка ``MebleWojcik``.
Але, і в цей раз, завдяки колективу і партнерам компанії, всього за рік все було відновлено.
Наступні роки були насичені постійними подіями, пов'язаними з інвестиціями, зростанням і розширенням. Нові цеху, обладнання, складські площі ... Про темпи зростання говорить кількість виробленої продукції. У 2005 році виробництво меблів зросло в 4 рази в порівнянні з 2002-м. в 2008 році на ринку з'явилася торгова марка ``MebleWojcik``.
2010-2014
Впровадження сучасних технологій.
У 2010 році компанія залучила додаткові інвестиції. Були розширені обидві фабрики і склади. Таким чином, загальна площа фабрик досягла 51 000 м.кв.
У 2012 році, обороти компанії досягли таких обсягів, що потрібен був логістичний центр.
Це сучасний високотехнологічний центр з організації руху товару. Обладнаний за новітніми технологіями, він має величезну пропускну здатність і дозволив забезпечити безперебійну роботу по відвантаженню готової продукції. Центр має площу 6000 м.кв. висоту 16 метрів і 7 рівнів зберігання. Це дозволило розмістити до 10 000 піддонів з готовою продукцією.
Але на цьому розвиток компанії не припинилося. У 2014 році знову було залучено інвестиції і побудовано нове виробництво - ZuLawska Фабрика Меблів.
Нова фабрика займає 18 000 м. Кв. і спеціалізується на виробництві меблевих фасадів для кухонь.
Це сучасний високотехнологічний центр з організації руху товару. Обладнаний за новітніми технологіями, він має величезну пропускну здатність і дозволив забезпечити безперебійну роботу по відвантаженню готової продукції. Центр має площу 6000 м.кв. висоту 16 метрів і 7 рівнів зберігання. Це дозволило розмістити до 10 000 піддонів з готовою продукцією.
Але на цьому розвиток компанії не припинилося. У 2014 році знову було залучено інвестиції і побудовано нове виробництво - ZuLawska Фабрика Меблів.
Нова фабрика займає 18 000 м. Кв. і спеціалізується на виробництві меблевих фасадів для кухонь.
успіх та визнання
НАГОРОДИ
Найкращі в дизайні, розвитку, патрнерстві та веденні бізнесу